Tokyo Part Seven - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruben Schuit - WaarBenJij.nu Tokyo Part Seven - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruben Schuit - WaarBenJij.nu

Tokyo Part Seven

Door: Ruben Schuit

Blijf op de hoogte en volg Ruben

02 September 2015 | Japan, Tokio

Dit was het dan alweer. Twee weken in Tokyo. Wat is de tijd voorbij gevlogen! Morgen vertrekt mijn maat David alweer, vroeg in de morgen, en ik zal de dag erop ook Tokyo verlaten. Het verschil is alleen dat David terug naar Nederland vliegt, en ik gelukkig nog twee weekjes kan verblijven in het wonderschone Japan!
We hebben ontzettend veel meegemaakt. Het lijkt alsof we vorige week aankwamen. We hebben prachtige tempels gezien, indrukwekkende musea, mooie architectuur en super vriendelijke mensen ontmoet. Dit is oprecht een ervaring die ik niet snel zal vergeten, en m'n maat David waarschijnlijk ook niet!
Vandaag zijn we voor de laaste keer nog even wezen rondwandelen rond de Tokyo Tower, en we zijn weer naar de grootste Boedhistische tempel in Tokyo geweest, waar ik ook wat souvenirs heb opgehaald (spannend!). Nu is David zijn koffer aan het inpakken, en zich aan het voorbereiden op z'n terugreis. Samen zullen we ook even de kamer opschonen (veel blikken bier) en dan zijn we beide klaar voor vertrek, ondanks dat ik nog een dagje extra blijf.
Ik heb erg veel zin in de komende twee weken! Het zal anders zijn, zonder gezelschap van een goede vriend, maar ik heb heel veel te doen. Ik ga ik Kyoto bezoeken, dan Hiroshima en ik eindig in Nagoya, vanwaar ik ook weer zal vertrekken. Een druk schema, dus ik zal niet stilzitten! Waarschijnlijk zal daarom de tijd ook voorbij vliegen, helaas.
Dit was het wel zo'n beetje. Alles is wel, en ik heb erg genoten. Mijn volgende blog zal ik waarschijnlijk zaterdag gaan schrijven, mijn tweede dag in Kyoto. Deze zal dan ook Kyto Part One heten;) tot dan!

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4548

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 17 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: