Nagoya Part One - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruben Schuit - WaarBenJij.nu Nagoya Part One - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruben Schuit - WaarBenJij.nu

Nagoya Part One

Door: Ruben Schuit

Blijf op de hoogte en volg Ruben

15 September 2015 | Japan, Tokio

Ik was eerst even bang dat er weinig te zien was in Nagoya. Niemand sprak erover online, en de Lonely Planet had er ook geen informatie over. Gelukkig was dit niet het geval! Ik heb me tot nu toe prima vermaakt hier in Nagoya.
De eerste dag ben ik naar de dierentuin geweest, en de daarnaast liggende botanical gardens. Dit was erg leuk! Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van dieren in in kleine kooitjes, kwam toch het innerlijke kind in mij omhoog. Ze hadden ontzettend veel verschillende soorten dieren, zelfs koalas! Dit bleek achteraf zo te zijn omdat Australia ze heeft laten overbrengen als een token van vriendschap, iets waar ik helemaal niet van op de hoogte was! Achja, weer wat geleerd.
Gisteren was ik naar de haven van Nagoya geweest, en naar het aquarium, wat naast de haven ligt. Dit was een van mijn mooiere ervaringen tot nu toe! Het aquarium was ontzettend groot (ze hadden zelfs Orcas), en er was een stuk bij gebouwd speciaal voor australisch zeeleven. Weer een bewijs dat Japan en Australia erg close zijn.
De haven zelf was ook indrukwekkend, en groot! Het was onwijs lekker weer, dus ik ben later in de middag nog even bij het water gaan liggen. Al met al een top dag dus!
Morgen zal ik mijn laatste verslag schrijven, en dan keer ik weer terug naar huis. Ik ga het hier echt ontzettend missen, maar aan alles komt een eind. Hopelijk kan ik hier ooit weer terugkomen! Maar nu eerst nog even genieten van mijn laatste dagen. Part two volgt dus snel.

X

  • 15 September 2015 - 07:23

    Evelien Van Hussel:

    Wat heb jij veel gezien en beleefd met deze reis, ik heb genoten van je verslagen.
    Geniet nog deze laatste dagen en alvast een hele goede terugreis gewenst.
    Van Evelien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 4584

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 17 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: