Nagoya Part Two - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruben Schuit - WaarBenJij.nu Nagoya Part Two - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruben Schuit - WaarBenJij.nu

Nagoya Part Two

Door: Ruben Schuit

Blijf op de hoogte en volg Ruben

16 September 2015 | Japan, Tokio

Het zit er weer op. I'm sad. De laatste maand is voorbij gevlogen... Ik lig nu op bed, en denk terug aan alles wat ik heb gedaan, en heb gezien. Het zal nog wel even duren voordat alles helemaal doordringd. Wat een ervaring, en wat heb ik een hoop geleerd over mezelf! Nooit heb ik echt geweten wat er allemaal te zien valt op deze planeet, en wat je al kan leren van een kleine reis. Ik kan niet wachten om er weer op uit te gaan! Nothing and no one can stop me now, for I am truly alive!!
Ik heb nog lekker kunnen genieten van mijn laatste dagen hier in Nagoya. Ik heb nog een prachtige tempel bezocht, met een prachtige tuin eromheen. En vandaag ben ik nog even langs een mooie winkelstraat gegaan. Een waardige afsluiting van een reis die ik nooit zal vergeten.
Je zou denken dat je na vier weken wel klaar bent met Japan en haar inwoners. Maar dat is toch echt niet zo. Ondanks dat ik mijn familie en vrienden toch wel heb gemist (love you guys), zie ik er tegenop om weer terug te vallen in mijn oude ritme. Een ritme dat je ondanks alle liefde om je heen, toch een beetje down maakt. De tranen springen in mijn ogen als ik terug denk aan alle verspilde jaren die ik achter me heb gelaten. Ik weet dat ik nog jong ben, en mijn woorden klinken koud, maar het leven is zo mooi als je je in het onbekende stort. Vier kleine fucking weken, en ik voel me al zo anders. Hernieuwd, als het ware.
Maar toch, ik ga mijn vrienden en familie weer zien, iets waar ik natuurlijk toch wel blij en warm van word. En ontzettend dankbaar voor ben!
Ook wil ik jullie trouwe lezers bedanken voor jullie lieve berichten, die mij op eenzame momenten weer opvrolijkte! Bovendien had ik nooit verwacht dat zoveel mensen mijn blog zouden volgen. Dit heeft mij geïnspireerd om zeker door te gaan met bloggen zodra ik er weer op uit ga. Iets wat niet lang zal duren, nu ik in de greep ben van de zogeheten wanderlust!
Welnu, ik ga onder de wol. De wekker zal morgen vroeg gaan, en ik wil graag uitgerust zijn voor de reis. Nogmaals bedankt iedereen, en een dikke zoen van mij!
Hieronder nog een poem van J.R.R. Tolkien. Een poem die mij inspireerd om meer levenservaring op te doen, en een prachtige toekomst tegemoet te gaan!

X

"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 4571

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 17 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: